30. julij 2009

Živalimire

18. 6. 2009 res nisem imela časa. Tik pred odhodom na morje, tisoč in en opravek, popoldne napovedani obiski, skratka, žonglirala na polno. Potem pa sem zaradi drobnega mijavkanja izpod nekega avtomobila za Bežigradom vse žogice zalučala stran in se lotila akcije.

Povod akcije je bil micen majcen siv mucek, ki je hvalabogu opozoril nase v ravno pravem trenutku. Na srečo sem imela pri sebi Jeansin boks. Ker sem že večkrat lovila pobegle ali prostoživeče mačke, je 'lov' trajal pet minut. Ko sem ga ujela, je bil sicer silno hud, ampak potem se je spomnil, da je tudi silno utrujen, in v boksu napol zaspal. Takale mala živalca je še precej nebogljena, tudi pobegniti še ne zna prav dobro. Če ga ne bi našla jaz, bi verjetno po hitrem postopku postal žrtev ceste, kakšnega psa ali pa preprosto dehidracije in stradanja.

Najprej sem mu v boks dala vodo, ga postavila na hodnik in se odpravila po okoliških hišah vprašat, če kdo pogreša mucka. Nič. Sledil je klic fantastični Maji iz Društva za zaščito živali Ljubljana, po katerem sva kmalu ugotovili, da je najbolje, če ga odpeljem v zavetišče. Via Gmajnice, kjer so ga pregledali, cepili in vse, kar spada zraven. Zdaj pa vidim, da ga oddajajo. Link je tukajle.



Hočete ga, verjemite. Ker je faca. Pol poti do zavetišča je spal, drugo polovico pa je rezerviral za adrenalinske športe (beri:plezanje po stropu boksa). Ob prihodu je vse nadrl, kaj se to pravi, da ga vlačimo naokoli v neki škatli. Srčkan je pa tudi. Nepopisno. Očitno tudi zdrav. Torej, premislite, ali imate v življenju prostor za najdenega mucka.

Iz lastnih izkušenj, moja najdenka Jeans mi pomeni več kot večina (ne, čakaj) VSI ljudje na svetu. Včasih se ji nasmejim, ker počenja take neumnosti, včasih začudeno buljim vanjo, kako je lahko tako frdamano elegantna, največ pa mi pomeni, ko mi zleze v naročje, kadar čuti, da sem žalostna ali živčna. Ko pridem domov, me čaka na oknu in potem pobebljeno srečno skače okrog mene. Pa naj še kdo reče, da se mačka na človeka ne naveže. Pa še to: mačke niso hinavske. Mačke so direktne. Točno pokažejo, kaj si mislijo o človeku. Sama to lastnost cenim tako pri njih kot pri ljudeh.

Mimogrede, z odgovorno prehrano in rednimi pregledi pri veterinarju ima mačka lahko dolgo in lepo življenje. Najbolje je, da je žival sterilizirana oz. kastrirana in izključno notranja. Več informacij o problematiki zapuščenih živali in o tem, kako lahko pomagate, najdete na strani DZZŽ.

Ni komentarjev:

Objavite komentar