9. januar 2011

Gaga, preden je zagagala

Sem se odločila, da je danes dan za trivialnosti. Tiste najbolj popaste in drugačne od mojih siceršnjih, ehm, globočin in ... ja, nakladam. Ampak tole bomo sklofali in spravili na internete, ker je zanimivo. Namreč, že nekajkrat sem se znašla v presenetljivi vlogi zagovornice nikogar drugega kot Lady Gaga. Jezesna, no, nehajte klikati tisti X na zavihku brskalnika in počakajte, da povem do konca.

Če mislite, da bom ploskala njeni silni originalnosti, vnebovpijoči kreativnosti in  sposobnosti šokiranja, pozabite. V mojih očeh kvečjemu zelo učinkovito uporablja preizkušene  taktike, s katerimi so se nam prodajali že Marilyn Manson, pa nenazadnje tudi striček Elton s svojimi stilskimi izbruhi (slednji sicer ni pozabil na zavidanja vredno kompozicijo in več kot solidno vokalno izvedbo). Ne. Trdim, da je Gaga izjemna pevka.




Zdaj se lahko začnete zgražati. Lahko pa pogledate tale video:



No, saj. Zna, pa noče. Oziroma, rekli bi, da je punca zavohala denar in avtorske skladbe zamenjala za strategijo šoka. Legitimna izbira, ki pa jo nekateri obžalujemo. Raje bi poslušali Stefani kot pa gledali Gago. Gospa na koncu videa pravi, naj se Norah Jones pazi konkurence. Mislim, da lahko Norah povsem mirno spi, Stefani je zagagala in dvomim, da se bo kdaj vrnila na stara pota. Navsezadnje, denarja ni nikoli preveč. Je pa lahko preveč vsega drugega, z izjemo talenta in dobrega okusa.

Ironija je, da drugi znajo vzeti njene hite in iz njih izvleči tisto lepoto in čistost, ki je pri sami Gagi ne najdem več. In če zna majhna punčka, sem prepričana, da zna tudi Stefani.


Mimogrede, deklica je članica zbora PS22, ki je prava spletna senzacija. Med drugim so dobili tudi nagrado Webby 2010. Nanje sem naletela prek Hadove objave o viralnih videih.

But I digress. Gaga je zagagala, spoštujem pa njene pevske sposobnosti. Zanima me, kaj se bo zgodilo, ko ji bo zmanjkalo idej, oziroma ko bo v množicah zmanjkalo zanimanja zanje. Bo pobasala denar in šla reševat deževni pragozd? Bo sedla za klavir in se borila z razvpito podobo, ki jo je tako intenzivno gradila? Bo pristala na kabelski televiziji in prodajala topšopaste izdelke kot še ena obnucana pop zvezdnica? Pričakujem tretje, priporočam prvo in upam na drugo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar