28. januar 2009

Bi al' ne bi

Sprašujem se, ali bo mojih 28 mačk skušalo požreti moje truplo, ko bom pri (upajmo) častitljivi starosti umrla sama v svojem febjuls stanovanju v New Yorku / Londonu / you name it.

Ja, ponovno se ukvarjam s skrajno smiselnimi, nujnimi in uravnovešenimi vprašanji. Krivim vreme.

Danes sva s Tajo spet po telefonu reševali svet, pri čemer se nikoli ne izogneva trem temam (v tem vrstnem redu):
- hrani
- moškim
- temu, kako sva nadvse fantastični in še bolj zajebani obenem (se opravičujem, ampak ta beseda je točno to, kar hočem povedati).

Nakar sem ji skušala dopovedati, da nadpovprečna krasnost, zajebanost, prav tako kot brihtnost, žlehtnoba in vse druge značajske lastnosti v očeh najine druge teme nimajo niti toliko teže kot pol angelčka, ki pleše na konici noža (wazap, srednjeveška filozofija!). Moškim je hitro jasno. Če mene vprašate, je vsak dec v treh sekundah po tem, ko prvič vidi žensko, stoodstotno prepričan, al'bi, al' ne bi. Odločitev lahko mirno vgravirate v kamen, ker se še lep čas ne bo spremenila.

Takole na oko bi rekla, da imajo samo dva kriterija (po katerima se skriva še eden, ki se ga še sami ne zavedajo). Oceno 'bi' ženska dobi, če:
a) je 'huda' (Strogo fizični atributi, ni debate.)
b) ne deluje popolnoma nora (Ta kriterij je odgovoren za minoren del odločitve, seveda šteje karakterna ocena, ki jo lahko izvedemo v tistih treh sekundah. Sem lahko mirno stlačimo vse svoje fantastičnosti, zajebanosti, poznavanje pravil ofsajda, kvačkarsko ekspertizo in sposobnost levitacije, drage dame).

Nekaj podobnega najdete tudi tukajle, srčkan tekstič, čeprav ima precej metodoloških pomanjkljivosti za nekaj, kar se hoče obnašati kot semiznanstveno besedilo. But I digress.

No, še tisti podtalno-misteriozni razlog. Nekako se mi zdi, da včasih moški pride v situacijo, ko mu je neka določena ženska pravzaprav všeč, ampak se zadeva ustavi predvsem zato, ker se dotični moški zboji za svoj ugled med prijatelji. A veste, kaj mislim? Njegova ocena je že pozitivna, ampak kaj bi pa klapa za šankom mislila, če bi vedeli ... (pri tem klapa za šankom ali ne bi mislila nič, ker jih to bolj malo briga, ali pa ne bi imeli nič proti, sicer pa to sploh ni pomembno). Moje dame, če se vam je kdaj zazdelo, da ste se znašle v taki situaciji, se po hitrem postopku zahvalite nebesom, da si je premislil, ker s takim patetičnim revčkom nimate kaj iskati.

Kot ponavadi pri teh mojih blodnjah, pridem do ohvalabogudasemsamska. Pozdravljam vas iz mojega ne-tako-febjuls stanovanja v Višnji Gori, kjer zaenkrat edina mačka ničesar ne grizlja, ampak zadovoljno meditira na (moji!) blazini.

Ni komentarjev:

Objavite komentar