22. december 2010

Dragi Dedek Mraz!

Avtor: dimpoart
Lani si bil res car in si ujel tudi moje bolj subtilne namige. Pod jelko so se čudežno pojavile številne zadeve, med njimi služba, gospod boljša polovica (sicer ni čisto kot sva se zmenila, torej idealni moški, ampak vsaj misli, da je), rešitve zoprnij za moje najdražjejše (razna stanovanja, diplome in službe) in podobno. Skratka, dokazal si, da si ultimativno kul (tisti bolj bistri bi na to sklepali že po tvojem imenu, jaz pa sem le s FDV-ja).

Sem se pa naučila, s tabo ni heca. Malce sem pokomentirala Reneja in, opa, je smrt storil. Zato na tem mestu poudarjam, da je Helga super in hvala in sploh nič slabega. Sploh. OK?

Torej, s čim te bom sekirala letos?

  • Več časa za vse bedarije, ki se mi pletejo po glavi: Sem razmišljala, kako bi se tega lotila. Podaljšati dan na 32 ur se sicer sliši fino, ampak predraga ablast bi zagotovo našla način, da bi delovnik raztegnila na kakšnih 16, pa smo spet tam. Imam torej boljši predlog. Bashi je na enem #cevapimeetu (srečanju geekov z namenom žretja čevapčičev in, erm, interakcije) modro ugotovil, da če nas je stvarstvo že obremenilo z grozodejstvom, zvanim ponedeljek, si človeštvo zasluži vsaj še posobotek. Dan med soboto in nedeljo, ki je seveda dela prost. Bo šlo? Čakam na objavo v Uradnem listu.
  • Prosim za eliminacijo grozilcev, težilcev in polenopodnogemetalcev tega sveta, oziroma njihovo transformacijo v kaj bolj prijaznega in obstoja vrednega. Recimo vrtno pohištvo. Postati bel plastičen stol z režami na naslonjalu bi bil obsežen osebnostni napredek za večino omenjenih.
  • Za sodelavce jeklene živce (za prenašanje mene in morda še kakšnih primerkov iz prejšnje točke), za prijatelje teleportacijske naprave v obliki ročnih ur (samo tako se bomo uspeli dobiti na kakšnem pivu), za gospoda boljšo polovico izpite na faksu v obliki RPG-jev (povprečje bi nenadoma poskočilo na maljon), za starše avtomatični zgražalnik nad potomko (kar naenkrat bodo imeli ogromno časa), za moje geeke iz vseh kategorij čiste (natural) dvajsetice v življenju in DnD-ju (kaj je že razlika med obema?), za gospo mačko mehke, sveže oprane puloverje za puščanje dlak, za gospoda psa pa čim manj petard.
  • Ponija bi tudi. Lahko je čisto majčken.
Predvsem pa, dragi Dedek Mraz, upam, da ti Božiček prinese kaj lepega. Ni ga čez lojalno konkurenco.

Ni komentarjev:

Objavite komentar