31. december 2011

Dragi Dedek Mraz ...

... najprej, prosim ne huduj se name, ker tale seznam takole za las lovi skrajni rok za oddajo. Tako popolnoma in vseobsegajoče sem se potopila v asistiranje tebi pri zavijanju daril, da sem pozabila gledati na uro, ehm, koledar. Sem že pomislila, da ti letos ne bi pisala, pa so me povprašali, zakaj je blog tako zaprašen, in sem morala obljubiti, da še letos napišem kaj novega. Sploh pa je tole pismo tradicionalno. ("You have to have traditions. They're traditional.")

No, pa dajva. Najprej, moji boljši polovici želim elegantne GUI-je, ubogljive simulatorje in čim manj pisanja dokumentacije. Tudi čim manj tečno babo. Pa da bi med vsem poglabljanjem v drobovje programovja, izobraževalnimi napori in pobijanjem raznorodne igričarske živadi uspel tudi kdaj spati.

Mačketi prosim prinesi zalogo toplih radiatorjev in Royal Canina, pa naredi nekaj v zvezi z vrabci, ki jo izzivajo s preleti pred njenim oknom. Vaderju igrače, ki se ne zataknejo na drevesih, in v njegovem imenu hudo kazen vsem metalcem petard. Helgi resnično in najmočneje želim, da se v novem letu ne bi tako pogosto kvarila. Resresres želim. Močno, najmočneje. Željam se pridružuje moja shirana denarnica.

Mojim swingoplesočim norcem in noricam prinesi čist' hude nove korake, drzne skoke, ki brez izjeme zgrešijo luster v SEM-u, in nezgrešene pavze.

Moje najdražje dečve naj pod jelko najdejo nekaj, kar vsaj približno spominja na redno službo, pa še paket prostega časa z nalepko "za kave in piva z Eno".

Geekovskim živalim želim divje XP-je in PSR-je, nabor poljehodcev in drugih maljone vrednih hudičevih podobic na MTG draftih, zraven pa dodaj še nekaj socialnemu življenju podobnega. Tako malo za hec.

Sodelavcem prinesi pridne stranke, čim manj stresanja s strani stresa, pa čim več zvokov parnika iz naše predsobe. Oni že vejo, kaj pomeni.

Pa meni? Uredi prosim, da bom spet tista punca z rožo v laseh, ki je vsak torek na swingu. Pa ko rečem punca, mislim resno. Gubam se v 2012 elegantno izogniva, OK? Aja, pa ponija hočem.

LP in hvala,
Ena

Ni komentarjev:

Objavite komentar