10. avgust 2009

Embalaža je Tako danes

Prisežem, da sem bila namenjena izključno v Milčka po gel za tuširanje. Ampak moje noge mislijo samo nase in so zavile v Humanica. Take pač so.

Supernova, kajpada. No, na srečo mi niti eni čeveljčki niso padli v oko in pri tem iz denarnice zbili relativno redke dobrine, zvane denar. Je pa mojo komunikološko pozornost zbudila embalaža Bronxic.

Bronx, dragi moški, so čevlji. Dame to že vedo. Skratka, blagovna znamka ima očitno zdaj slogan So Today, in del kampanje so tudi prisrčni napisi na škatlah.



Spomnim se še Making him offer you a foot massage is So today; Leaving the store in your new shoes is So today; Kicking ass is So today; Taking these babies out tonight is So today; druge pa si oglejte kar na mestu zločina, zdajle sem malček sklerotična. Če se ne motim, lahko isti model čevljev dobiš v škatlah z različnimi napisi, kar pomeni, da ob najlepejših šolencih izbiraš tudi najzabavnejšo škatlo.

Predvidevam, da je to za nas, postmoderne potrošnike, privlačna poteza. Že dolgo je jasno, da kupujemo pomene in ne stvari, zdaj pa za ceno enega simbola dobiš kar dva. Simpatično škatlo bolj verjetno postaviš na vidno mesto v stanovanju, ta na sliki celo predlaga, kako jo lahko uporabiš.* Tako te embalaža še naprej opominja na blagovno znamko in tvojo navezanost nanjo. Skratka, zmaga.

*Samo to me zanima, kdo še prejema ljubezenska pisma. Razen, če si dečve printajo e-maile, twite in komentarje, da jih lahko mečejo v škatlo. Mmmmhm. Razmišljanje pri tem konkretnem napisu je torej malček So yesterday. Ups.

Ni komentarjev:

Objavite komentar