12. maj 2009

Vzorec moj vsakdanji

Poročilo o Budimpešti v skrajno rudimentarni obliki se še vedno valja med osnutki. Zakaj? Zavoljo izobrazbe.

Trenutno ne maram izobrazbe.

Kaj sem počela ves prejšnji teden (in še nekaj dni prej, pravzaprav)? Mrcvarila svojo voljo do življenja s sestavljanjem vzorca za diplomo. Vzorčni okvir: avtomobilski oglasi, objavljeni v sobotnem Delu v zadnjih petih letih. Ta gravž je videti nekako takole:

Seveda je to samo majhen delček, vsako leto ima namreč mljavžent fajlov. Mimogrede, za pregled enega meseca porabiš točno eno uro. Statistična obdelava bo zabavna ...

Vmes sem odkrila nekaj zanimivosti, ki verjetno ne spadajo v besedilo diplomskega dela:
  • Meseci s petimi sobotami bi morali biti z zakonom prepovedani.
  • Premalo državnih praznikov pade na soboto (ja, takrat ni publikacij).
  • Oglasi za erotično literaturo sodijo na isto stran kot osmrtnice. Apetitlich.
  • Naslove prispevkov o svinjski gripi očitno kopipejstajo kar iz starih člankov o ptičji gripi.
Poleg tega sem mnogim med vami dolžna zahvalo. Torej hvala:
  • Delu, ki pdf-je v arhivu objavlja za vsako stran posebej (klik - scroll - scroll -klik ...);
  • Acrobat Readerju, ki nekje okrog strani 21 vedno odpove;
  • Organizatorjem raznih zabavnih koncertuoznih dogodkov, ki so ves ta štos stlačili ravno v teden, ko sem sedela doma in po devet ur na dan klikala;
  • Dragim prijateljem, ki so me neumorno opozarjali in vabili na omenjene dogodke (frustracija ftw);
  • Vremenu, ki je bilo naravnost kičasto, medtem ko sem zelenela, bledela in venela za ekranom.
Nenazadnje in čisto zares pa najlepšejša hvala najboljšejši Taji za pomoč in moralno podporo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar